Інформаційно-комунікаційні технології

/Files/images/1/IMG_1466.jpg

/Files/images/1/2. Кабінет Інформаційно-комунікаційних технологій (15.12.jpg

/Files/images/1/IMG_27701.jpg

/Files/images/1/IMG_2765.jpg

/Files/images/1/IMG_2772.jpg

/Files/images/1/IMG_2781.jpg

/Files/images/1/IMG_1521.jpg

/Files/images/1/IMG_1522.jpg

/Files/images/1/IMG_4821.jpg

/Files/images/1/IMG_5597.JPG

/Files/images/1/IMG_5615.JPG

/Files/images/1/IMG_5624.JPG

/Files/images/1/IMG_5662.JPG

/Files/images/1/1.jpg

/Files/images/1/2.jpg

/Files/images/1/IMG_5266.JPG

/Files/images/1/IMG_20180515_111551.jpg

/Files/images/1/3.jpg

/Files/images/1/IMG_0859.jpg

/Files/images/1/IMG_20180515_114743.JPG

/Files/images/1/IMG_20180515_112951.JPG

/Files/images/1/IMG_4051.JPG

/Files/images/1/IMG_4049.JPG

/Files/images/1/IMG_5128.JPG

/Files/images/1/IMG_5108.JPG

/Files/images/1/IMG_2382.JPG

/Files/images/1/IMG_2358.JPG

/Files/images/1/IMG_2437.JPG

Використання інформаційних технологій має особливо велике значення в системі навчання і соціальної реабілітації дітей з вадами слуху, так як провідний аналізатор у таких дітей – зоровий. Вони краще засвоюють навчальний матеріал, маючи перед собою зорові опори. Зорове сприйняття – основний спосіб розширення кругозору нечуючих школярів, який забезпечує можливості спілкування з іншими людьми і сприйняття зверненої до них мови. Увага школяра з вадами слуху залежить від якості наочності дидактичного матеріалу. Розвиток словесно-логічного мислення залежить від наочно-образного, у зв’язку з цим для успішного засвоєння навчального матеріалу необхідно використовувати наочність. Враховуючи особливості психічного розвитку, а також для збагачення словника нечуючих учнів, формування різних форм словесного мовлення учнів на уроках доцільно використовувати інформаційно-комунікаційні технології, які створюють необхідну мотивацію оволодіння мовним матеріалом.
Застосування ІКТ на уроках у школі для дітей з вадами слуху:
- посилює позитивну мотивацію навчання;
- активізує розумову і мовленнєву діяльність учнів;
- створює сприятливий психологічний клімат на уроці;
- зберігає інтерес дітей до предмету;
- урізноманітнення робити на уроці;
- сприяє розвитку інформаційної грамотності;
- дозволяє використовувати гру як важливий елемент навчання.
Комп’ютер дає вчителю нові можливості, дозволяючи разом з учнем отримувати задоволення від захоплюючого процесу пізнання, не тільки силою уяви розсовуючи стіни шкільного кабінету, але за допомогою новітніх технологій зануритися в яскравий барвистий світ. Таке заняття викликає у дітей емоційний підйом, навіть відстаючі учні охоче працюють з комп’ютером. Уроки з використанням інформаційних технологій не тільки пожвавлюють навчальний процес, а й підвищують мотивацію навчання.
Кiлькiсть переглядiв: 147

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.